زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

همه ایرلاین‌های فرودگاه مشهد در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند

  • کد خبر: ۲۱۶۹۱۸
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
همه ایرلاین‌های فرودگاه مشهد در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌ رضوی بر پاسخگویی شبانه‌روزی ایرلاین‌ها به مسافران و استقرار مسئول پاسخگو در فرودگاه مشهد هم‌زمان با ایام نوروز ۱۴۰۳ تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود امانی‌بنی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳، بر آمادگی کامل فرودگاه‌ بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس به‌منظور میزبانی شایسته از مسافران و زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان هم‌زمان شده است، پیش‌بینی ما افزایش قابل توجه زائران رضوی است. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه ایرلاین‌ها در ایام نوروز باید مسئول پاسخگویی در ترمینال‌های داخلی و خارجی مستقر کنند، افزود: در راستای آیین‌نامه حقوق مسافر و افزایش رضایتمندی مسافران و زائران رضوی، می‌بایست همه ایرلاین‌های داخلی و خارجی در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی در ارتباط با تاخیرات و بروز هرگونه مشکلی به مردم پاسخگو باشند.

امانی‌بنی در ادامه از آماده‌باش کامل کارکنان فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی هم‌زمان با عملیات نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات نوروزی فرودگاه‌های مشهد، سبزوار و گناباد از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با تاکید بر هماهنگی همه‌جانبه و تعامل مابین شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های خدمات‌رسان و حفظ بالاترین سطح آمادگی و انسجام بین دست‌اندرکاران عملیات نوروزی گفت: همه بخش‌های فرودگاه‌های استان، شرکت‌های هواپیمایی و خدمات‌رسان دستورالعمل‌های صادره از ناحیه شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری را دقیق و به‌موقع عملیاتی کنند.

امانی‌بنی همچنین به هشدار سازمان هواشناسی درارتباط با وضعیت جوی کشور در ایام نوروز ۱۴۰۳ اشاره و تصریح کرد: در راستای هشدارهای هواشناسی، شرکت‌های هواپیمایی پیش‌بینی لازم مبنی بر اجرای دقیق دستورالعمل حقوق مسافر را داشته باشند تا مبادا برخی ناهماهنگی‌ها سبب معطلی مسافران در فرودگاه شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی با تاکید براینکه در ایام نوروز برای انجام به‌موقع پروازها حساسیت خاصی داریم، یادآور شد: استفاده از تجهیزات مدرن و به‌کارگیری کارکنان مجرب و دارای مهارت در این زمینه کمک بسزایی به‌انجام به‌موقع پروازها خواهد کرد و باید رضایتمندی مسافران در اولویت باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->